2012. július 31., kedd

37. fejezet - December első napja


December első napja van. Kezd hideg lenni, bár így is sokkal melegebb van, min Magyarországon lenne. Mindenesetre, inkább melegebben öltözöm. A baba miatt. Már a második hónapban vagyok. Felszedtem egy-két kilót, amiért össze-vissza eszem, bár én próbálok minél egészségesebben étkezni. Továbbra is csak Tommy és a testvérem tudja, hogy terhes vagyok. A hasamon még nem látszik, csak az a kis súlyfelesleg, amit felszedtem. Ha pedig látszana is a baba, még egy kis ideig mondhatom, hogy meghíztam.
-         Tessék kicsim, itt a forró csokid! – nyújtja át a forró bögrét Tommy.
-         Köszönöm. – felelem halkan. A meleg, csokis édesség gőzölög, így asztalomra teszem. Inkább hagyom hűlni.
-         Jól vagytok amúgy? Sajnálom, hogy a munkám miatt nem lehetek veled annyit. A Ravi Dhar-nak egyre gyakrabban vannak koncertjei.
-         Persze, ne aggódj. És ennek csak örülni szabad! – mosolygok rá.
-         Ági hol van?
-         A nappaliban. Josh-sal. Ha jól tudom, társasoznak. Amúgy… - meredek a távolba. – Már vagy egy hónapja meg szeretnék beszélni veled valamit. Csak nem tudom, a baba miatt elmaradt.
-         Az Ágis vitát? – találgat.
-         Jaj, te így emlékszel? – olvadozok. Aw. Majd visszatérek komoly hangomra. – Igen, azt.
-         Nézd, sajnálom. Csak már úgy vágytam egy nő társaságára és…
-         N keress kifogásokat!
-         Ne haragudj… - hajtja le a fejét, majd hatalmas, boci szemekkel néz fel rám. Ettől persze, rögtön elkezdek nevetni, és viccből, finoman meglököm Tommy-t.
-         Hát… ha nagyon megbántad, de tényleg, akkor megbocsátok.
-         Tényleg! – mondja és egy puszit nyom az arcomra.
Aznap Tommy este nyolc körül megy haza. Épp, mielőtt Katáék hazaérnének újabb, nagy bevásárló-körükről. Imádnak vásárolni. Főleg a házat dekorálják. Szabadidejük nagy részét az IKEA-ban töltik. És hogy miért fontos, hogy Tommy még előttük elhúzzon innen? Mert arról sem tudnak, hogy járok vele. Nem is hagynák, hiszen ő az apám is lehetne. Szóval egy titkos kapcsolatom van vele. Ez nem bánom, mert így mindig izgibb és szexibb. Persze, ha már a harmadik hónapban leszek, rendesen látszani fog a hasam és megkérdezik majd, kitől van a gyerek… Akkor már nem maradhat titokban a mi kis románcunk sem. De az még messze van.
Kellemes volt ez a délután. Kettesben a férfival, akit szeretek, és akivel egyre jobban összemelegedünk… Nagyon szeretem őt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése